Fotnot

© Copyright Uppsala kammarkör

Internt

Kontakta kören

Medlemsavgiften är 1000 kronor per termin. Första terminen som ny medlem betalar du 700 kronor.

Att tänka på

* anger obligatoriskt fält.

När ansökan skickats kommer en kopia att skickas till epost-adressen du angett. Om du inte kan se något svar:

1. Meddelandet kan ha fastnat i skräppost-filtret.
  2. Du kan ha angett felaktig adress. Gå tillbaka och försök igen.

Årstiderna

2010 framförde kören fyra konserter där varje konsert representerade en årstid.

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

Youtube 3

[youtube src=”ook5oBVVHsE” width=”290″ height=”194″]

2011 medverkade kören på Voltfestivalen i UKK. Klippet är ett utdrag från en bootleg-inspelning. Kören sjöng “All is full of love” av Björk samt “Blue monday” av New Order, med arrangemang av Håkan Lidbo.